Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710
«Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
- Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія:
Комунальне некомерційне підприємство «Тернопільська стоматологічна поліклініка» Тернопільської міської ради;
46002, м. Тернопіль, вул. Р. Шухевича,10;
код за ЄДРПОУ – 42809560;
категорія замовника – юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади.
- Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів за наявності):
Код ДК 021:2015: 45453000-7 – «Капітальний ремонт і реставрація»
«Капітального ремонту даху Комунального некомерційного підприємства «Тернопільська стоматологічна поліклініка» Тернопільської міської ради
- Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-24-000800-a.
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: визначено в Дефектному Акті на об’єкт, вказано в Додатках до Договору – в Локальних кошторисах та Календарному плані виконання робіт відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів, а також з урахуванням оптимального співвідношення ціни та якості.
Термін виконання робіт: до 31.12.2023 р.
- Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення визначено згідно із фінансовим планом
підприємства на 2023 рік та відповідно до плану використання бюджетних
коштів на 2023 рік.
- Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 317 338,00грн. без ПДВ, в т.ч.:
- місцевий бюджет –1 317 338,00 грн;
- Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
На підставі розробленого кошторису затвердженого наказом №108-а від
21.09.2023 року.
- Процедура закупівлі:
Закупівля без використання електронної системи- укладення договору.